.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علامت سوال دیگر بر عملکرد پریچهره!

پس از انتصاب سه رییس اداره تربیت بدنی توسط پریچهره ، واکنش هایی از اهالی رسانه نسبت به برخی از این تغییرات صورت گرفت که از مهمترین این واکنش ها ، تغییر رییس اداره تربیت بدنی قائمشهر بود.

به گزارش دریانیوز، یکی از این واکنش ها توسط عاطفه خیرخواه صورت گرفت . وی در وبلاگش (درسایه) به تحلیل و چرایی این تغییر پرداخت و سوالاتی را در این زمینه از مدیرکل تربیت بدنی مطرح نمود:

41 مدال رنگین از ابتدای سال جاری تاکنون حاصل زحمات بی دریغ مدیری است که خضوع و فروتنی ویژگی بارز او بود. ۲مدال بازی های آسیایی، ۱۳ مدال بین المللی و ۲۶ مدال جهانی جمع ۴۱ مدال یاد شده را تشکیل میدهد.

در مسابقات آسیایی کوانچو هم ۲۵ ورزشکار مازندرانی در کاروان ورزشکاران ایرانی جای گرفته اند که ۹ نفر آنها از دیار قائمشهراند.

مدیری که ۶ سال تمام همت و تلاش خود را به کار بست تا ورزش قائمشهر را تعالی بخشد و استعدادهای بالقوه را بالفعل کند.

ابوالفضل خواجه محله شاید فکرش را هم نمی کرد به سرنوشت برخی مدیرانی دچار شود که نتیجه زحمات صادقانه اش می شود تودیع پشت درهای بسته.

امیر پریچهره که زمانی عده ای او را امیر ورزش مازندران می دانستند و بعدها چندین علامت سوال مقابل کارنامه عملکردش گذاشتند و حتی یکی از حامیان پروپاقرصش می گفت از تلاش برای انتصاب او به مدیرکلی تربیت بدنی مازندران پشیمان است، این بار علامت سو ال دیگری به فهرست علامت سوال ها اضافه کرد.

اگر امیر پریچهره از مدیرانش حمایت نکند چه کسی باید وارد صحنه شود؟

اگر پریچهره از مدیرش حمایت می کرد آن مدیر زحمتکش پشت درهای بسته تودیع نمی شد، اگرچه در این میان نباید قدرشناسی امام جمعه قائمشهر را نادیده گرفت که بناست در نمازجمعه این هفته شهرستان از ابوالفضل خواجه محله تقدیر کند.

چه کسی می تواند شاهکار ورزش هندبال را در مازندران فراموش کند که خواجه محله در سال ۱۳۷۹ در مجتمع رفاهی سد سلیمان تنگه آفرید، برگزاری جشنواره بین المللی فرهنگی ورزشی هندبال با حضور ۱۵۰۰ هندبالیست داخلی و خارجی که هنوز شکوه و عظمت آن در اذهان باقیست.

یک دهه پس از آن نیز، برگزاری مسابقات بین المللی کشتی جام امامعلی حبیبی و عبدالله موحد با شرکت ۹ تیم تراز اول کشتی جهان در قائمشهر فراموش شدنی نیست، در این مسابقات زحمات خواجه محله به خوبی نتیجه داد و پریچهره مورد تقدیر رئیس سازمان تربیت بدنی کشور و استاندار مازندران قرار گیرد.

این تغییر و تحو ل از عملکرد درخشان این مدیر و مدیرانی که اینچنین برکنار می شوند نمی کاهد.

هر تغییر و تحولی در مدیریت ها و مناصب به طور قطع یک برنامه برای افزایش سطح کارآمدی آن منصب را دنبال می کند اما چرا پریچهره به جای مدیری که دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی بود و ظرفیت های ورزشی یک شهرستانی مثل قائمشهر را تعالی بخشید که در پی آن سطح توقعات نیز از ورزش آن افزایش یافته، مدیری را منصوب می کند که دارای فوق دیپلم تربیت بدنی است و پیش از این مدیر تربیت بدنی شهر کوچکی همچون نکا بود!!

انتظار می رفت مدیری جایگزین خواجه محله شود با مدرکی بالاتر، تجربه ای گرانسنگ تر تا بتواند ظرفیت های بوجود آمده را شکوفا سازد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1389
پریچهره برای بقای خودش یک مسئول ورزش خدمتگزار را قربانی کرد
جویباری 30 آبان 1389
شمال نیوز اگر قصد نقد مدیران دارد لطفا سری به بهزیستی مازندران بزند که مدیر کلش هر چند وقت فیلش یاد هندوستان میکنه به سفرهای خارجه اش می پردازه واداره رها شده است.
نا شناس 30 آبان 1389
پریچهره هرگز نمی تواند جای سید هادی حسینی، بهروز منتقمی، قره و ... رو بگیره.
هومن 10 دي 1389
گل بود به چمن آراسته شد..؟! بابا من نمي دونم اقايون چطور اين تعويضها رو توجيه ميكنند؟؟!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.